מדיניות משלוחים והחזרים
משלוחים- אספקה והובלה
- משלוח המוצרים הינה בישראל בלבד
- משלוח מוצרים מחוץ לגבולות ישראל יתואם מראש עםהחברה, המשלוח יהיה כרוך בתשלום נוסף
- שליח עד הבית
- החברהתספק את המוצרים אל הכתובת שהוקלדה על המשתמש בעת ביצוע הרכישה באתר.
- משלוח יבוצע בכפוף לתשלום דמי משלוח כמפורט באתר(להלן: “דמי המשלוח“).
- התשלום עבור המשלוח יתבצע באמצעות כרטיס אשראי או Paypal ויצטרף לתשלום הכולל עבור המוצרים שהוזמנו, ולא יהיה ניתן לביטול מכל סיבה שהיא, זולת אם בוטלה העסקה בהתאם להוראות הדין.
- איסוף עצמי
- איסוף עצמי בתיאום מראש.
איסוף יתבצע על ידיהמשתמש מכתובת:
WHEELY האלון 15 חדרה - איסוף עצמי אינו כרוך בתשלום.
- איסוף עצמי בתיאום מראש.
- זמני אספקת המוצרים 3-5 ימי עסקים
- החברהאינה אחראית על תפקוד חברות השילוח איתן מתבצע המשלוח לבית הלקוח. החברה אינה אחראית על עיכובים באספקה, או אי-אספקה או אי-קבלת המוצרים מסיבה כלשהי על ידי חברות השילוח. החברה ולא תזכה את המשתמש בפיצוי על כך.
מדיניות החזרים
שביעות הרצון המלאה:
אנו פועלים על מנת להבטיח את שביעות הרצון המלאה שלך מהרכישות באתר.
ניתן להחזיר מוצר או להחליפו תוך שבועיים מתאריך הדפסת התעודת משלוח וזאת בתנאים האלו:
המוצר חייב להיות באריזה המקורית כולל כל הניירת, החשבונית המקורית וכשלא נעשה שום שימוש במוצר.
דמי ביטול 100 ש”ח או 5% מסכום הקנייה, הנמוך מבינהם.
במקרה של החזרה עם איזשהו חוסר או פגם באריזה אנו זכאים לדרוש 15% מסה”כ המחיר להחזרה למלאי.
במכירות עם “משלוח חינם” המשלוח ללא תשלום תקף אך ורק בעת הקנייה. דמי המשלוח ששולם לא יוחזר ללקוח כשהמוצר יוחזר.
דמי משלוח לא יוחזרו במקרה של החזרת מוצר. (גם לא דמי משלוח כדי שההחזרה יגיע למשרדינו.)
הלקוח יקבל זיכוי בכרטיס האשראי באותה צורה בה שילם בניכוי 5% מערך התשלום או 100 ש”ח הנמוך מבניהם. כלומר, אם שילם בתשלום יחיד יזוכה בתשלום יחיד. אם שילם בתשלומי קרדיט יזוכה בתשלומי קרדיט. אם שילם בתשלומים יזוכה בתשלומים.
הגעת המוצר למשרדינו ללא פגם על אחריות הלקוח.
מוצרים פגומים:
המוצרים של חברת WHEELY BRANDמיוצרים בסטנדרטים הגבוהים האפשריים ואנו מנהלים בדיקות איכות קפדניות. אם בכל זאת קיימת תקלה או בעיה אחרת כלשהיא באחד המוצרים שלנו, חברת WHEELY BRANDחודשים נותנת אחריות מלאה למוצרים שקנית דרך האתר למשך תקופה של 3 מתאריך הרכישה.
אם יש פגם או מחסור בהזמנה שלך בעת קבלתו עליך להודיע לנו דרך האתר תוך 14 יום
או בטלפון החנות 077-45-100-95 .
מוצרים שהתקבלו פגומים יוחלפו ללא תשלום. במקרה הזה ניתן לקבל החזרה של דמי המשלוח לאחר שבדיקת המוצר הוכיחה שאכן יש תקלה במוצר.
אם נגרם נזק למוצר במשלוח, אנא צרו איתנו קשר ברגע של קבלת הסחורה.
אחרי 14 יום הנך זכאי להחזיר מוצרים פגומים על פי תנאי האחריות. על המוצרים של WHEELY BRAND חל אחריות לתקופה של 3 חודשים. הגעת המוצר למעבדה של WHEELY BRAND בתקופת האחריות על אחריות וחשבון הלקוח. כמו כן, גם משלוח המוצר התוקן/חדש על חשבון הלקוח.
במקרים הבאים לא חלה זכות החזרה:
מבצעים מיוחדים לא ניתנים להחזרה או החלפה , מבצעי כסאח/חיסול.
דמי התקנה ודמי שירות דמי משלוח לא ניתנים לזיכוי (גם אם המכירה היית עם “משלוח חינם” נוריד דמי משלוח מהזיכוי)
החזרות וביטולים
- ביטול עסקה בהתאם ובכפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ”א – 1981 הלקוח, רשאי לבטל את העסקה בהתאם לחוק זה, או להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או בזיכוי כספי. ועל זאת לפי תנאים הבאים:
- הודעת ביטול ניתן למסור באמצעות פניה בכתב אל מייל[email protected] ובטלפון 077-45-100-95 עד 14 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה
- החזרת המוצרים לידי wheely brandתבוצע באחת מהדרכים הבאות: שליחת המוצר באמצעות דואר / שליח או מסירת המוצר בסטודיו הנמצא בכתובת האלון 15 , חדרה (בתיאום מראש)
- בגין המוצרים ינתן החזר כספי לאמצעי התשלום ממנו בוצעה ההזמנה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והמוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל סוג שהוא – לכתובת החברה, על חשבון הלקוח.
- במקרה של ביטול חלק מן העסקה (החזרת פריט אחד מבין כמה שנרכשו) החברה תחזיר למשתמש, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידו בגין הפריט המוחזר .
- בכל מקרה, החברה תהיה רשאית, על פי שיקול דעתה ובהתאם לדין, לגבות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם (ולמעט במקרה של ביטול העסקה עקב פגם או אי התאמה).
– לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול ,שהצרכן פתח את אריזתם המקורית
לא ניתן להחזיר/להחליף כל מוצר מקצועי שכבר נפתח מאריזתו והורכב.
- ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה
- על המשתמש לבדוק את הפריט/ים מיד עם קבלת ההזמנה לידיו. במידה ופריט כלשהו התקבל בידי המשתמש כשהוא פגום, או כאשר מפרט הפריט בפועל שונה מן המפרט שהוצג באתר, יהיה רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט לידיו.
- בביטול בנסיבות אלה לא ייגבו דמי ביטול.
- בכל שאלה הקשורה לביטול העסקה, בירורים, החלפות, החזרות וכד’ יש לפנות בווטסאפ בלבד בלחיצה כאן.
- ביטול עסקה על ידי wheely brand . החברה תהא רשאית לבטל את העסקה כולה או חלקה בנסיבות להלן:
- לרבות אבטחה
- חוסר פרטים של המשתמש
- שימוש אי-חוקי באתר על ידי המשתמש
- המוצר אינו קיים במלאי או אי אפשר לייצר אותו במועד ההזמנה
אבטחת מידע ופרטיות
Wheely brand ו/או מי מטעמה נוקטים באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע.
מובהר כי על מנת להגן על סודיות המידע פועלת wheely brand באמצעות פרוטוקול לסחר אלקטרוני (SSL- Secure Socket Layer)
כל הפרטים האישיים שימסרו בעת ביצוע פעולה באתר יישמרו במאגר המידע של החברה (למעט פרטי כרטיסי האשראי ומספרי תעודות זהות אשר אינם נשמרים במאגר המידע של החברה).
החברה תהא רשאית לשלוח בכפוף להסכמת הנמען אל המשתמש דואר אלקטרוני, לפנות אליו בכתב או בעל-פה בכל מידע בדבר מבצעים של החברה, חידושים לגבי מוצרים בפרט וחידושים באתר בכלל, פרסומות מגופים מסחריים נבחרים וכיו”ב. אם המשתמש אינו מעוניין שהחברה תפנה אליו כאמור לעיל, יהיה עליו לציין זאת במקום המיועד לכך בדואר אלקטרוני בפרסום הראשון שיקבל.